miercuri, 24 februarie 2010

Etapa I categoria jun.III - Liga I ( viteza pe motodrom)- Arad 30,31 mai 2009


Primavara, cum s-a incalzit putin afara, Andrei a inceput primele antrenamente. De data asta aveam echipament corespunzator: costum, cizme, manusi, casca. A fost foarte incantat de “Turbo”. In fiecare dupa-masa si in weekend-uri era prezent pe pista. Daca la inceput a fost doar plimbare si acomodare, mai tarziu au inceput si antrenamentele cronometrate (avea montat pe motocicleta transponder).


Putin cate putin, prinde experienta si timpul pe care il obtine este tot mai bun. Singura problema era ca Andrei era prea mic de inaltime si nu ajungea cu picioarele jos atunci cand statea pe motocicleta. Asa ca trebuia tinut la plecare si prins la sosire.


In zilele 30 si 31 mai are loc primul concurs din anul competitional 2009 – Etapa I, LigaI ( viteza pe motodrom)
Andrei era emotionat pentru ca era primul concurs pe care-l avea la Arad si spera sa nu dezamageasca pe nimeni. Tot atunci a avut loc si etapa la Supermoto. Dupa o primavara in care i-a avut ca "parteneri" de antrenamente pe Florin si Sorin Traistaru, Edi Haikovski, Florin Filip si multi altii pe care Andrei ii apreciaza foarte mult, vroia sa le arate ca a ascultat de sfaturile lor si ca a meritat atentia si prietenia pe care i-au acordat-o.



Din pacate nu de fiecare data lucrurile se intampla asa cum ne-am dori noi si am avut parte de o surpriza neplacuta in sensul ca nu s-au prezentat concurenti la clasa lui Andrei. A plans atunci si s-a necajit pentru ca si-a dorit foarte tare sa poata concura dar... nu avea cu cine. Asa cum deja ne-a obisnuit nu s-a lasat nici de data asta si Andrei a intrat pe pista, in concurs cu scuterele. Aveau motoare mai mari decat Andrei (ca si cmc) si experienta mai multa. Despre varsta ce sa mai vorbesc: Andrei 8 ani si ceilalti oameni maturi.Nu a reusit sa-i intreaca dar nici nu s-a facut de ras pentru ca a tinut pasul cu ei. Dupa cursa noi am fost foarte multumiti de modul in care s-a comportat si a fost felicitat de toti cei care au fost prezenti. Curajul si indarjirea lui au fost apreciate cu atat mai mult cu cat a fost primul concurs pe motodrom al lui Andrei. Este diferenta intre pista de aeroport si cea de motodrom. In primul rand calitatea pistei (pe prima astfalt pe cealalta beton), traseul ( motodromul are mult mai multe viraje pe cand pe aeroport 85% este linie dreapta).

Andrei a fost recompensat cu o cupa pe care cred ca a meritat-o pentru curajul pe care l-a avut.Acesta insa a fost doar primul concurs. Sezonul abia a inceput!